Hotelová pravidla

SPOLEČNOSTI HOTEL RUDOLF S.R.O. IČO: 27784771, SE SÍDLEM MASNÁ 1324/1, OSTRAVA – MORAVSKÁ OSTRAVA, 702 00

1) Hotel poskytuje služby dle svého zařazení odpovídající úrovni hotelu.

2) Ubytování hosta je vždy definováno v průběhu závazné rezervace a za tento typ ubytování je hostu účtována odpovídající cena.

3) Hotel je oprávněn ubytovat pouze hosty, kteří mají platnou rezervaci ubytování a kteří se řádně zaregistrují. Hosté jsou povinni při příjezdu předložit platný doklad totožnosti, občanský průkaz nebo cestovní pas, podepsat registrační kartu a zaplatit před využitím služeb hotově nebo kartou, u větších skupin zálohovou fakturou.

4) Pokud se host neprokáže platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), je hotel oprávněn ubytování hostu odmítnout s ohledem na platné zákony ČR.

5) Storno podmínky:

Pro skupiny:
od 29 do 15 dnů před příjezdem
30 % z ceny

od 14 do 2 dnů před příjezdem
50 % z ceny

1 den před příjezdem, v den příjezdu  nebo během pobytu
100 % z ceny
 
Pro jednotlivce:
100% z ceny v případě zrušení v den příjezdu nebo během pobytu (zkrácení pobytu)
 
6) Na základě potvrzené objednávky je hotel povinen hosta ubytovat od 14:00 hodin do 10:00 hodin následujícího dne. Po tuto dobu je pokoj pro hosta rezervován, není-li objednávkou určeno jinak. Případné brzké ubytování před 14 hodinou je nutno dohodnout předem, v okamžiku rezervace pokoje a vyčkat na odsouhlasení a případné nacenění této nadstandardní služby hotelem. Služba dřívějšího ubytování je hotelem zpoplatněna 500 Kč. Totéž platí při pozdějším odjezdu.
 
7) Hosty bez předchozí potvrzené rezervace není hotel povinen ubytovat.
 
8) Není-li možné prodloužit pobyt hosta v pokoji, ve kterém byl ubytován při příjezdu, je hotel oprávněn nabídnout pokoj jiný nebo žádný v případě, že je hotel 100% obsazen, nebo jsou pokoje vyblokovány a uzavřeny z technických důvodů, které brání tomu, aby hotel mohl tyto pokoje hostovi nabídnout.

9) Domácí mazlíčci  - pouze malá plemena - jsou v hotelu povoleni pouze po písemné konzultaci s managerem hotelu nebo jeho zástupcem a služba je zpoplatněna.

10) Hotel odpovídá za škodu na odložených věcech pouze v případě, že věci byly odevzdány některému z pracovníků hotelu do úschovy. Za ostatní odložené či zapomenuté věci hostů hotel neručí. Za klenoty, peníze a jiné cennosti hotel odpovídá bez omezení, pouze pokud byly uloženy v hotelovém trezoru, či převzaty hotelem do úschovy nebo pokud došlo ke škodě na nich jednáním pracovníka hotelu. Rádi bychom Vás informovali, že hotel nenese odpovědnost za uschované věci na pokoji či vlastním osobním trezoru. V případě předání pracovníku hotelu bude hostovi poskytnut předávací protokol, který musí být podepsaný oběma stranami, tedy hotelem i hostem.

11) Právo na náhradu škody musí být uplatněno v hotelu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů po dni, kdy se poškozený o škodě dověděl.
 

OBECNÁ PRAVIDLA UBYTOVÁNÍ

12) K přijímání návštěv jsou určeny společenské prostory hotelu. V ubytovací části mohou být návštěvy přijímány pouze od 8 do 22 hodin se souhlasem pracovníka recepce. Mimo tuto dobu mají do ubytovací části přístup pouze ubytovaní hosté.

13) V případě onemocnění či poranění hosta hotel zajistí lékařskou pomoc. Poplatek za převezení a ošetření si hradí host sám. Výjimkou je situace, kdy je hotel odpovědný za vzniklé onemocnění či poranění hosta.

14) Ve všech prostorách hotelu není dovoleno kouřit. V případě nedodržení si Vám dovolíme naúčtovat částku 5 000 Kč/200EUR. Hosté hotelu nejsou oprávněni přemísťovat žádný nábytek a zařízení a provádět jakékoli zásahy do elektrické sítě a zřízení umístěných na pokoji či ve společenských prostorách hotelu. Z bezpečnostních důvodů mohou hosté používat pouze ty elektrické spotřebiče, které slouží k jeho osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky, masážní strojky atd.) a dále notebooky, tablety, mobilní telefony a obdobné drobné elektrické spotřebiče.

15) Hosté jsou oprávněni využít zdarma bezdrátové připojení k internetu prostřednictvím wifi, a to ve všech prostorách hotelu včetně hotelových pokojů. Host obdrží heslo na hotelovou wifi v době přihlášení se v hotelu pracovníkem hotelové recepce.

16) Od 22 hodin do 6 hodin jsou hosté povinni respektovat noční klid.

17) Pokud ubytovaná osoba pod vlivem alkoholu či omamných látek nebude skýtat záruku dodržování ubytovacího řádu, může jí být zamezen vstup do hotelu. Opakování této situace může být důvodem ukončení ubytování takové osoby a vypovězení smlouvy ze strany hotelu.

18) Ve výjimečných případech je hotel oprávněn nabídnout hostovi jiné ubytování, než které si objednal. Toto ubytování se ovšem nesmí podstatně lišit od původně potvrzeného. Mezi výjimečné případy patří například technická porucha v hotelu, havarijní uzavírka v hotelu, neodhlášení se přechozího hosta z důvodů špatného zdravotního stavu, vyšší moc.

19) V prostorách hotelové restaurace, kavárny a letní hotelové terasy není povoleno konzumovat vlastní nápoje a potraviny. Výjimky musí být potvrzeny personálem hotelu.

20) Management hotelu přivítá jakékoli návrhy na zlepšení a zároveň děkuje i za kritické připomínky.

21) Hosté jsou povinni seznámit se s hotelovým řádem a dodržovat ustanovení tohoto hotelového řádu. V případě, že je host poruší, má hotel právo ukončit pobyt hosta před původně dohodnutým dnem odjezdu.

22) Pokud má host během ubytování nějaká opodstatněná přání nebo stížnosti, může oslovit příslušný hotelový personál, který vyvine maximální snahu vyhovět hostovu přání.
 

BEZPEČNOST, ODPOVĚDNOST HOSTA ZA ZPŮSOBENOU ŠKODU

23) Ve všech prostorách hotelu bez výjimky je zakázáno nosit nebo uchovávat zbraně.

24) Děti mladší deseti let nesmí z bezpečnostních důvodů zůstat v pokoji či v ostatních prostorách hotelu a hotelového areálu bez dozoru dospělé osoby. Za případné škody způsobené dětmi nese plnou odpovědnost jejich zákonný zástupce.

25) Osoby s omezenou schopností pohybu a orientace a osoby neschopné samostatného pohybu není možné z bezpečnostních důvodů ubytovat bez doprovodu zodpovědné osoby.

26) V prostorách hotelového wellness host sám odpovídá za vlastní bezpečnost i bezpečnost jemu svěřených osob. Je zdravotně způsobilý, (vč. jemu svěřené osoby), k užívání tohoto zařízení a je osobně odpovědný za užívání wellness. Host je dále odpovědný za újmu sobě způsobenou či újmu třetí osobě při užívání wellness  v případě nedodržení pravidel, která jsou umístěna na viditelném místě. Na tyto je host upozorněn pracovníkem hotelu při vstupu.

27) Hosté jsou odpovědni za škody způsobené na hotelovém majetku.

28) Host hradí jím způsobenou škodu, pokud neprokáže, že jí nezavinil. Tento nárok hotelu se vztahuje i na škodu, která je zjištěna až po odjezdu hosta.
 

ODJEZD Z HOTELU

29) Host užívá pokoj po sjednanou dobu pobytu. Nebylo-li domluveno a schváleno hotelem předem jinak, host se musí odhlásit nejpozději do 10:00 hod posledního dne pobytu a do této doby je povinen pokoj uvolnit. Neučiní-li tak, je hotel oprávněn účtovat hostu pobyt za další den, popř. alespoň jeho část dle hotelového ceníku.

30) Hosté musí při opuštění pokoje uzavřít vodovodní kohoutky a zavřít dveře. Při odhlášení z hotelu musí na recepci odevzdat klíče od pokoje.

31) Za ubytování a služby hosté platí při příjezdu dle platného ceníku. V případě delšího pobytu je host povinen uhradit svůj účet minimálně jednou za týden. Před odjezdem z hotelu je povinností každého hosta řádně se odhlásit a vyrovnat svůj účet.

32) V případě ztráty klíče je host povinen neprodleně ztrátu nahlásit na recepci. V případě, že tak neučiní, hotel nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou klíče. Za ztracený klíč si hotel vyhrazuje právo účtovat příslušný poplatek ve výši  500 Kč. Tento poplatek je host povinen uhradit ještě před odjezdem z hotelu.
 

INFORMACE O NAKLÁDÁNÍ S OSOBNÍMI ÚDAJI

33) Společnost Hotel Rudolf s.r.o. IČO: 27784771, se sídlem Masná 1, Ostrava 2, 702 00 zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen "GDPR") a dalšími právními předpisy. Správce zpracovává údaje získané především od subjektu údajů a dále údaje získané od třetích stran (např. cestovních kanceláří, on-line portálů. apod.), které jsou oprávněny se Správcem předmětné údaje sdílet, kdy Správce zpracovává údaje od třetích stran pouze v rozsahu nezbytném pro plnění smluv nebo zákonných povinností ve smyslu níže uvedeného. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresa trvalého bydliště a datum narození mohou být zpracovány za účelem uzavření a plnění smlouvy o ubytování či obdobné smlouvy (dále jen "smlouva") a za účelem uplatňování práv Správce vyplývajících ze smlouvy. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, adresa trvalého bydliště, účel pobytu, číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu (cestovního pasu) mohou být zpracovány za účelem plnění povinností Správce uložených mu zákonem č. 565/1990 Sb.,o místních poplatcích v platném znění. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, adresa trvalého bydliště, datum narození, číslo cestovního dokladu (cestovní pas), státní občanství, číslo víza a účel pobytu mohou být zpracovány za účelem plnění povinností Správce dle zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů v platném znění.

34) Osobní údaje bude hotel zpracovávat manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených hotelem na základě smluv o zpracování osobních údajů. Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných hotelem, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování a právo vznést námitku proti zpracování. Host má dále právo získat od hotelu osobní údaje, které se hosta týkají a údajů, jež hotelu poskytnul. Hotel na základě písemné žádosti hosta poskytne údaje bez zbytečného odkladu. Toto práce se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně. Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů. Kontaktní údaje hotelu: Hotel Rudolf s.r.o., U Motelu 861/3. 736 01 Havířov, e-mail: office@hotelrudolf.cz, tel: 596 811 220.35) Tento ubytovací řád nabývá platnosti dne 1. 1. 2023
 

ŘEŠENÍ SPORŮ

36) Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy.


 
 


Kontakt


Hotel Rudolf Havířov
U Motelu 861/3
736 01 Havířov-Město

Recepce:
tel: (+420)­ 596 811 220
gsm: (+420)­ 737 646 364

recepce@hotelrudolf.cz

GPS: 49°47'15.332"N, 18°24'51.172"E

Více informací najdete zde

 

Sociální sítě a další informace




Recepce, lobby bar a kavárna
Recepce - nepřetržitý provoz
Bar a kavárna nepřetržitý provoz 
Restaurace
Pondělí - Neděle: 11:00 - 22:00